[تحقیقات تابستانی در گل]: فیزیک و لحاف

۴۰۵ بازديد

در حالی که اکثر دانشجویان کالج هاروی ماد برای تابستان به خانه رفته اند یا در جای دیگری مشغول تحقیق ، کارآموزی یا کار داوطلبانه هستند ، برخی تصمیم گرفته اند برای انجام تحقیق در دانشگاه بمانند. حدود 200 دانشجو در تابستان در پردیس کار می کنند و در فرصتهای مختلف تحقیق و بورس های تحصیلی با اساتید مختلف مشغول کار هستند. در طول تابستان درمورد دانشجویان و اساتید و تحقیقاتی که آنها روی آن کار می کنند ارسال می کنم.

مصاحبه

برای وبلاگ امروز ، من مجبور شدم در مورد تجربه تحقیقاتی خود با بخش فیزیک با کلوئه تیلور '22 بنشینم و صحبت کنم.

چگونه این فرصت تحقیق را پیدا کردید؟

"مشاور تحقیقاتی من همچنین مشاور سال اول من است به همین دلیل وقتی من برای گفتگو با او در مورد کلاسها صحبت کردم ، او از من پرسید که من می خواهم در چه رشته هایی شرکت کنم و گفتم" من واقعاً ایده ای نداشتم "بنابراین او مثل" اگر به کمک نیاز دارید با درک این موضوع ، شاید انجام تحقیقات مفید باشد. من یک موقعیت ممکن دارم و گفتم ، "من علاقه مند هستم." او همچنین استاد تلاوت مکانیک من بود و در بخش من تحقیق را به افراد ارائه می داد و من علاقه مند شدم. "

آیا این اولین بار است که تحقیق می کنید؟

"بله"

آیا شما در مورد جایگاه تحقیق دیگری در جاهای دیگر درخواست کرده اید؟

"من برای تحقیقات شیمی درخواست کردم و یک موقعیت را کسب کردم ، اما تصمیم گرفتم به جای آن فیزیک را انجام دهم."

من می دانم که شما قبلاً روند درخواست را قطع کرده اید ، اما آیا شما به روشی مشابه با روشی که برای شیمی درخواست کرده اید اعمال کرده اید؟

"من حدس می زنم که این کاملاً متفاوت از چیزهای استاندارد تر بود ، زیرا این دقیقاً دقیقاً همانگونه بود که استاد اکرت فقط آنرا پیشنهاد کرده بود و من دوست داشتم ،" باشه ، من این کار را خواهم کرد. " سپس او کمی در مورد آن به من گفت و گفت ، "شما هنوز هم می توانید بگویید نه شما می توانید این کار را هر زمان رها کنید" و من دوست داشتم ، "من هنوز هم علاقه مند هستم." "

چه چیزی باعث شده است که تحقیقات در مورد هاروی مود برای شما جذاب باشد؟

"من حدس می زنم دلیل اصلی اینکه من این کار را انجام می دهم به این دلیل است که من هنوز از آنچه می خواستم در رشته اصلی مطمئن شوم مطمئن نبودم و احساس می کردم انجام تحقیقات فیزیک به من کمک می کند تا تصمیم بگیرم که آیا این چیزی است که من علاقه مند به آن شدم. همچنین از نزدیک با اساتید کار می کنم. و آشنایی با آنها بخش مهمی از آن است. و همچنین مشاهده اینکه تحقیقات چگونه کار می کند. من تابستان هم کار دیگری نکردم. من در مورد سفر یا چیزهایی فکر کردم ، اما این به نظر می رسید کاری آرامش بخش باشد.

با کدام استاد و دانشکده تحقیق می کنید؟

"پروفسور اکرت و پروفسور جرقه های بخش فیزیک."

آیا قصد دارید یک رشته اصلی را در این بخش دنبال کنید؟

"من فکر می کنم من هنوز هم نوع بی طرفی هستم. من قطعاً فکر می کنم که فیزیک یکی از گزینه های اصلی من است که می خواهم در آن انتخاب کنم. فکر می کنم گفتن خیلی زود است ، اما این تا کنون واقعاً سرگرم کننده بوده است. "

آیا با دانشجویان و اساتید دیگری همکاری می کنید؟

این را بعد از مصاحبه فهمیدم. کلو در حال کار در کنار جورجیا نیومن ، 22 ، شینا پاتل 14 ، دانشجوی دکترا در UC سن دیگو ، و اریک فولرتون ، استاد مهندسی برق و کامپیوتر در UC سن دیگو است. شینا و پروفسور فولرتون از UC سن دیگو مشغول به کار هستند ، در حالی که جورجیا و کلو در ماد مشغول به کار هستند.

انتظارات شما از این موقعیت چه بود؟

"ام ، من واقعاً مطمئن نیستم. حدس می زنم پروفسور اکرت گفت که این یکی از موقعیتهای تحقیقاتی لرزتر است و شما وقت زیادی را تعطیل کرده اید و تنها در شرایطی که لازم بود در آزمایشگاه هستید. او همچنین ماشین آلات را از قبل به من نشان داد ، بنابراین فکر می کردم که نمونه های زیادی در حال تنظیم است ، قرار دادن آن در دستگاه و انتظار برای اجرای آنها. سپس آموختن در مورد اینکه نمودارها به چه معناست و معنای مغناطیس چیست. "

آیا می توانید توضیح دهید که تحقیق شما چیست؟

"بنابراین در اصل ما در حال حاضر به تربیوم نگاه می کنیم که مانند عنصر خاکی کمیاب است و اساساً خصوصیات مختلف آن را اندازه می گیرد ، مانند لحظه مغناطیسی با دمای متفاوت و زمینه های مغناطیسی متفاوت. ما این سیم کوچک تربیوم را داریم. واقعا مثل خیلی کوچک است و مقاومت آن سیم را اندازه می گیریم. بنابراین ، همه این موارد نشان می دهد که در آنجا یک تغییر فاز مغناطیسی در عناصر وجود دارد ، بنابراین ما در حال تلاش برای ساختن یک نوع نمودار فاز مغناطیسی هستیم. بنابراین ما در مورد انواع مختلف مغناطیس می آموزیم. مانند فرومغناطیس ، پارامغناطیس و دیامغناطیس.ما همه چیز را نمودار می کنیم تا ببینیم این تغییرات کجا هستند. بنابراین در اندازه گیری مقاومت ، یک نمودار به دست می آورید اما در نمودار نمودارهای مختلفی وجود دارد که شیب به طور ناگهانی تغییر می کند. بنابراین ما سعی کرده ایم تا نقاط مختلف را از نظر عددی متمایز کنیم. بنابراین دیروز ما سرانجام راهی برای انجام این کار فهمیدیم ، بنابراین امروز ما روش متفاوتی برای اندازه گیری آن با جریان بالاتر در حال اجرا هستیم تا نقطه واضح تری را پیدا کنیم که شیب تغییر کند. بنابراین ، همه چیز به دست آمده برای درک اینکه داده ها به چه معناست و همچنین تشخیص اینکه چه پرونده های دنباله ای باید برای دستیابی به داده هایی که می خواهیم اجرا شود ، دست یافته است.

بسیاری از آن نشسته است. وقتی همه چیز در حال اجرا است و ما همه چیز را به دست آورده ایم ، فقط منتظر می مانیم که این کار تمام شود و روزها طول بکشد. بنابراین مانند الان می توانم از طریق تلفن خود وارد سیستم شوم و وضعیت آنچه در آن اتفاق می افتد را ببینم. "

ساعتهای شما چطور است؟

وی گفت: "بیشتر روزها که ساعت 8:30 صبح وارد می شویم ، یک ساعت ناهار داریم و از ساعت 2 تا 5 بعد از ظهر به آنجا می رویم. این نیز متفاوت است. مثل امروز ، امروز بعد از ظهر کاری برای انجام دادن نداریم ، بنابراین من فقط بعد از ظهر آرامش داشتم. فردا مشخص نیست که آیا کل روز کاری خواهیم داشت ، زیرا این کارها روی دستگاهها اجرا می شود. بنابراین قطعاً به اندازه تحقیقات دیگر تنظیم نشده است.

لحظه مورد علاقه شما تاکنون چه بوده است و شما چه انتظاری را دارید؟

"تحقیق عاقلانه ، شاید دستیابی به موفقیت و در نهایت دیدن نمودار که در واقع نشان دهنده تغییر شیب است. بنابراین ما اساساً دسته ای از نقاط را می گرفتیم ، یک خط را در آن قرار می دادیم و شیب آن خط را پیدا می کردیم. ما این کار را توسط بخش های کوچک انجام دادیم و سپس آن را به فواصل 10 کلوین گسترش دادیم و این یک تصویر بسیار واضح تر از تغییر شیب را ایجاد می کرد. آن لحظه واقعاً خوب بود که ببینیم کاری موفقیت آمیز انجام داده ایم.

همچنین ، سه شنبه گذشته ما به سن دیگو سوار شدیم زیرا ما با دو نفر در UC سن دیگو کار می کنیم. یکی از آنها یک دانشجوی ماد بود که در زمان دانشجو با پروفسور اکرت همکاری می کرد. بنابراین با او ناهار خوردیم. سپس در راه پشتیبان گیری ، پروفسور جرقه ها ما را به پایین و عقب کشاند ، ما در فروشگاه های لحاف متوقف شدیم زیرا پروفسور جرقه ها لحاف ها را دوست دارند. "

چه انتظاری نداشتید؟

"بنابراین ما نمودارهای زیادی را انجام می دهیم. بیشتر من و جورجیا است ، شخص دیگری که من با آن تحقیق می کنم ، ساعتها با نمودار کار می کنم ، محاسبات کمی انجام می دهم و داده ها را تجزیه و تحلیل می کنم ، بنابراین انتظار نداشتم که خیلی سنگین باشد. ما همچنین با پروفسور Sparks که بازنشسته است همکاری می کنیم اما او هنوز هم وارد کار می شود و پروفسور اکرت و پروفسور جرقه ها ما را به حال خود رها می کنند. آنها امروز صبح ما را ترک کردند. پروفسور اکرت مدتی است که از آنجا دور شده است و ما او را مورد سوء استفاده قرار داده ایم ، در حالی که پروفسور جرقه عصر دیروز اینجا نبوده و او فردا نخواهد بود ، بنابراین او گفت: "شما و جورجیا می توانید هر وقت خواستید وارد شوید. کار بنابراین آزادی و اعتماد بسیار زیادی به ما وجود دارد. ما برای همه اتاق ها کلید داریم تا بتوانیم آزمایش ها را انجام دهیم و بررسی کنیم. هر دو سعی می کنند آنچه را که ما انجام می دهند به ما یاد دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.